keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Kevät, olet tervetullut Lohjalle

Mä pidän ihan kaikista vuodenajoista ja päivistä. Välillä mä en edes huomaa ärsyyntyä loskaisista kengistä tai jättisuurista lumikinoksista ennen kuin joku toinen alkaa päivitellä: "V*ttu tätä talvea, tulispa kesä pian!" Ja niin edelleen.
Mut kaikelle aikansa ja kaikella rajansa tietysti. Tulee se tietty aika, kun mäkin alan innosta pinkeenä odottamaan kevät- ja kesäpäiviä. Yleensä helmi-maaliskuun vaihteessa, ekojen auringonpaisteiden esiintymisaikoihin mä herään siihen, että talvi ei ookkaan ikuinen, onneksi.

Valon ja kevääntulon vaikutuksen huomaa kyllä oikeasti.
Mä en tyyliin koskaan puuhaa kotiaskareita koulusta tullessani. Eräänä päivänä kun se aurinko sitten näyttäyty, mä tulin työssäopista ja intouduin jo kotimatkalla avokkini kyydissä ylistämään tunnelmiani ja päätin jämäkästi, että nyt mennään jätskikaupan kautta. Kotona mä jopa sitten tiskasin.

Elämä on elämää vuodenajasta riippumatta. Aika diippiä ja ällöpositiivista, eikö? Senpä takia joskus on ihan jees odottaa sitä kuuluisaa kesää.




<3 Nscrp

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti